tiistai 17. syyskuuta 2013

Älä huuda mulle !

Vaikka ihmiset tulevat sanomaan minulle millainen olen tai mitä teen väärin niin ei se ei tunnu missään. Mutta sitten kun sama ihminen huutaa sinulle yhä uudelleen ja uudelleen. Et osaa mitään. Olet totaallinen luuseri.

Jos en osaa jotain ei tarvitse tulla huutamaan ja tehdä asiasta niin suurta. Ei kannata tulla huutamaan ja sanoa toiselle niin pahasti. Luuletko todella että sen jälkeen haluan palvoa sinua saatana. EI EN HALUA!! Kuinka vaikea se on takoa sun vanhaas kalloos etten mä jaksa jos huudat mulle! Painu jonnekki muualle suosimaan muita ja painu muualle huutaaan.
 

Sit tajusin tänään kuinka paljon oon tehny väärin. Pikku enkeli... Anteeksi. Vaikka mitä tekisin tiedän ettei tekoja saa tekemättömiksi..

Olen demoni enkelin vaatteissa
 
 
Eilen illalla taas mietin kaikkea ihanaa ja samalla kaikkea surullista. Tajusin kuinka paljon ystävilleni esitän. En ole onnellinen paitsi joskus. Joskus olen oikeasti onnellinen. Joskus esitän ja hymyilen vaikka sisälläni pauhaa suru ja viha.
 
 
Suljen silmäni ja näen vain mustaa. Hetken päästä näen valoa ja sitten olenkin omassa maailmassani. Tunnen iloa. Todellista iloa. Olen toisessa maailmassa. Elän kahta elämää. Toivon että voisin jäädä. Kaikki katoaa nopeasti ja herään kyynel silmäkulmassa. Tajuan että ikävöin sitä toista elämää ja haluan olla siinä elämässä. Tämä elämä ei ole minua varten vaan se toinen...
 
Sanon silti yhden asian jos joku ystävistäni tämän lukee:
Vaikka toisesta elämästä haaveilen olette te parhaimipia asioita mitä minulle on koskaan tapahtunut. Ihan kaikki ystäväni ovat minulle parhaita lahjoja <3 Vaikka josksu ajattelin että valitsisin toisen elämän en psytyisi siihen, koska te olette minun lahjojani jotia en pois tahdo antaa.
Rakastan teitä kaikkia!
 
Broken Angel


2 kommenttia:

  1. Ei minulla muuta sanottavaa ole kuin, että anteeksi. Ehkä en ole sellaista "ystäväainesta"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tässä postauksesa tarkota sua. Mun tässä anteeks pitäs pyytää..

      Poista